Predavanja i paneli

Prijavite se za besplatnu ulaznicu.

Ludizam ili Skynet?

Kako živjeti uz eksponencijalni razvoj tehnologije? Radi li se tu samo o izvlačenju kratkoročnih koristi ili pak o stvaranju bolje sutrašnjice? Podižu li genetičar kvalitetu i produljuju trajanje ljudskih života ili pak samo prtljaju s prirodnim zadatostima? Ljudska vrsta oblikuje se kroz trajnu evoluciju, a razvoj tehnologije organska je nadogradnja toga procesa. Iz tog razloga je tehnološki pesimizam sam po sebi kontradiktoran. Bez razvoja tehnologije za čovjeka nema budućnosti, a za ljudsku vrstu perspektive o(p)stanka. Stoga inovacije treba poticati, omogućavati i financirati.

Blockchain civilizacija

Podizanje kvalitete života sve je kompleksniji izazov za suvremenog čovjeka. Tehnologija temeljene na blockchainu omogućuje niz rješenja, ali istodobno otvara i nove izazove koje treba razumjeti i kojima treba znati upravljati. Taj se decentralizirani sustav, u koji se mogu upisivati različite vrste  podataka a ne samo oni o financijskim transakcijama, može aplicirati na različite svakodnevne aktivnosti, a već sada bi se trebalo ukrcati na taj tehnološki vlak.

Pametno upravljanje destinacijom

Što se stvarno događa u destinaciji? Koje su promjene u ponašanju turista u slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta? Već je na prvi pogled vidljivo da gosti, umjesto da proaktivno konzumiraju destinacije, puno vremena troše zaglavljeni u prometnim gužvama i dugim redovima na ulazu u turističke atrakcije. Krije li big data rješenje? Može li big data biti rješenje? Razvijaju li hrvatski turistički i R&D sektori digitalne alate za upravljanje destinacijom? Mijenjamo li trendove ili trendovi mijenjaju nas?

Razgovarate li sa strojevima?

Primjećujete li kako prelazite s mobilnog uređaja na chatbotove? Da, tehnologija instrumentalizira glas i organski se s njime povezuje. Čovjek je zoon logon echo, racionalna životinja koju odlikuje jezik, a još donedavno postojala je samo provalija između ljudskog glasa, odnosno bilo kakvog materijaliziranog jezika i tehnologije koja postaje organska ekstenzija tog i takvog bića. No, u ovom trenutku glasovno upravljanje, odnosno komunikacija sa strojevima, ulazi u svakodnevnu upotrebu. Što nam to donosi? Podčinjenost ili dominaciju?

TBA

Roman Fileš
Boris Kovaček
Igor Bergam

Moderator: Damir Levak, fakat.

Sadržaj vs. doživljaj

Živimo u stoljeću sadržaja. Glazba, filmovi, književnost… sve je od nas udaljeno nekoliko klikova, ako ne i manje. Uz to su instant dostupnost sadržaja socijalnih mreža komunikaciju pretvorile u trajnu osobnu dostupnost i neprekidan slijed tweetova, postova, lajkova, šerova i pretplata. Situacija sve, uvijek i sa svima na vlastitom ekranu tehnološki je i socijalni aksiom koji mijenja opće poslovno okruženje, pa time i festivalski business. Koji god da im je cilj, bili oni komercijalni projekti ili pak projekti od općeg javnog interesa, festivali više nisu samo platforme za offline distribuciju sadržaja, već prostor kreacije unikatnih doživljaja. Samo tako oni mogu preživjeti, ali i nadživjeti sadržaj.

Tajni začin

Strast i vizija jedini su mogući početak poslovnog putovanja na kojem se ne isporučuju tek brojevi, komadi ili udjeli, već mijenjaju obrasci te stvaraju potrebe i raspiruju želje. No, kako uspostaviti sustav koji isporučuje proizvod koji otvara nove perspektive? Kako od svojeglavih genijalnih individualaca napraviti tim unutar kojeg razlike postaju pogonsko gorivo za krstarenje (ne)predvidljivim svemirom tržišta? Obrazac i pitanja su univerzalni, a metafora može biti i kuhinja od 8 m2 u kojoj nastaju kreacije koje se kite Michelinovom zvjezdicom.

Umjetna inteligencija – oksimoron ili transformativni alat?

Nedavna anketa konzultantske kuće Tata Consultancy Services pokazala je da 84% tvrtki diljem svijeta umjetnu inteligenciju percipira kao bitan alata za održavanja, odnosno povećanje konkurentnost. Gotovo svi smatraju da će im najveći izazov do 2020. godine biti uvođenje umjetne inteligencije u sve poslovno procese, bilo da se radi o marketingu, službi za korisnike ili ljudskim resursima. Tehnologije bazirane na umjetnoj inteligenciji pojavile su se kao ultimativni transformativni alat cjelokupnog poslovnog ekosistema pa bi trebalo duboko u njih uroniti

Goran Gavranović
Boris Rašeta

Moderator: Seid Serdarević, Fraktura

Digitalno ili tiskano?

Što je budućnost klasičnih tiskanih medija, kako će se razvijati i u kojem će suodnosu živjeti digitalno i tiskano, koliku će ulogu imati društvene mreže, kako se stvari mijenjaju, kako razlikovati fake news od pravih vijesti, što je potrebno da medij bude vjerodostojan i prodavan samo su neke od tema koje će se otvoriti tijekom panela.

IoT vs digitalni tragovi

Postoje različiti načini na koje će suvremene mreže za prijenos podataka, poput 5G mobilnih mreža, podržavati razvoj interneta stvari. Kako možemo koristiti podatke za brže, preciznije i manje rizične odluke? Postoji li drugi način i kako je GDPR utjecao na digitalne tragove?

YouTube Me

Statistike YouTubea govore da se u jednome danu pregleda gotovo 5 milijardi videa, uz uploada 300 sati novog video materijala svake minute, te da 6 od 10 ljudi preferira online video platforme spram televizije. Nekada su djeca željela postati pjevačima i glumcima, danas žele biti YouTube zvijezde. Druga najveća tražilica nakon Googlea mjesto je novih Beatlesa, a to mijenja pravila igre i u marketinškoj industriji. Da, i kod nas postoje YouTube zvijezde koje su vjerodostojan centar interesa generacija Y i Z.